Sayfalar

12 Eylül 2015 Cumartesi

Yakut Çember Kitap Yorumu (ÖVGÜ CURCUNASINDAN İBARETTİR)

Yazar:Eldarwen

Seriyi 5. Kitaba kadar okumayanlar için ağır spoi içerir. Ben yedim. Siz de yemeyin.

Arka Kapak ve Söylenenler:

SYDNEY SAGE bir Simyacı. Büyüyle uğraşarak insan dünyasıyla vampirlerinki arasında köprü görevi gören, vampirlerin sırlarını ve insanların hayatlarını koruyan bir grubun üyesi. Sydney, geçmişte kalmış tehlikeli bir düşmanla yeniden yüzleşmek için her şeyi riske atıyor. Bu arada Adrian, büyük bir çıkmazın içinde. Bu öyle bir çıkmaz ki, ruh büyüsü ile ilgili şok edici bir sırrın anahtarını gizliyor. Bütün Moroi dünyasını sarsabilecek ve hepsinin hayatını sonsuza dek değiştirecek bir sırrın.



Eldarwen'in Yorumu:
İlk olarak şunu söyleyebilirim ki yazıyı okurken ‘Kız fazla abartmış’ diyeceksiniz. Ama en sevdiğiniz ve değer verdiğiniz bir şeyi düşünmenizi istiyorum. O kadar çok seviyorsunuz ki artık saplantı haline gelmiş. Bu şey hakkında en küçük ayrıntıdan tutun her şeyini dibine kadar adınız gibi biliyorsunuz.
İşte Yakut Çember,işte Kanbağı ve Vampir Akademisi serileri benim için bu kadar değerli. Hani ‘Bu kitap efsaneydi’ diyenler vardır çok beğendikleri bir kitap için. Beni efsane kesmiyor. Bu adeta cennetten bir parça. Bu adeta bir mutluluk çeşmesi. Bu adeta bir aşk benim için.
Yakut Çember.Cennetten bir parçaydı.
Kanbağı cennetteki yuvamdı.
Richelle Mead’in önünde diz çökmek bu mükemmellik abideleri için ona hizmet etmek istiyorum. Adrian Ivashkov için. Her şey için.Eğer üç dilek hakkım olsaydı. Üçünde de Adrian’ı dilerdim. Richelle Mead hayatımın erkeğini yaratmış. Şimdi bu kadına ne diyeyim ki ben.
Ah ah çok güzeldi ey dostlar.Aşırı güzeldi. Gereksiz güzeldi.
Kitaptan bahsetmek istiyorum. Ki buraya kadar okuduysanız tebrikler hepinize.
Tabi Adrian yuvadan uçmuştu 5. kitapta. Sydney kapmıştı gül gibi çocuğu. Ama olsun. Onun mutluluğu benim mutluluğumdur.
Herneyse.Bunlar iyi güzel saraya yerleşmişlerdi. Sonra tabii Sydney’e rahatlık battı. Jill Gümüş Gölgeler’de kaybolmuştu. Sydney rahat duramadı. “Adrian aşkkoom seni seviyom ama ben gitçem burada ananla oturmaktan bıktım gari” dedi gitti. “Ah Sydney ah yavrum. İyi halt ettin” dedim bende tabiî ki. Sonra Adrian bir yolunu buldu koştu Sydney’in yanına. Durur mu centilmen bir bey efendi o sonuçta. Sonra olaylar olaylar. Jill’i Mavi Büyü’den biri kaçırmış meğer. Artık okuyunca öğreneceksiniz ama şok biri benden söylemesi. Bir sürü macera bir sürü manyaklık yaşadıktan sonra en sonunda tabiî ki Jill’i buluyorlar. Sonra strigoi’den dönme dampirlerle ilgili şok bir bilgi ortaya çıkıyor. Orda kalp krizi geçirdim. Allahım Adrian ve Dimitri hakkında da şok şok şok bir haber oluyor. Ama en duygusal kısmı en güzel kısmı ise epilog kısmı. Ölüp ölüp dirildim. Ağladım,güldüm, duygulandım. O 11 sayfa beni bitirdi. Müthişti.
BENDEN BU KADAR. OKUYUN. OKUTUN BU SERİYİ. BENDEN SÖYLEMESİ.
Sevgilerle Eldarwen…


Kitap Bilgisi//

Kitap Adı:Yakur Çember
Özgün Adı: Ruby Circle
Yazarı: Richelle Mead
 Çevirmeni: Yeliz Üslü ,Elif Nihan Akbaş
Yayınevi: Artemis Yayınları
Türkiye Yayın Tarihi: 2015
Sayfa Sayısı:400
Piyasa Fiyatı: 22,00

Puanım : Puan veremeyeceğim kadar müthişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder