Sayfalar

12 Eylül 2015 Cumartesi

Minik - Tatlı - Şirin Kitap Alışverişim

Yazar:Eldarwen


Evettt YUPPİİİİİ !!! Minik bir kitap alışverişi yapmıştım ve sonunda elime ulaştı!! Tabii içindeki bebekleri görünce kucaklaşma, okşama ve sevgi sözcükleri sarf etme işlemlerini uygulamam biraz uzun sürdü. Özellikle Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları’na kavuşmam Allahım o kadar mutlu oldum ki anlatamam size. Sayfa6 yayıncılık kitabı artık basmıyordu. En sevdiğim vloggerlardan biri olan jessethereader’ın favori kitabı olması üstüne gelince kafayı yedim. Hatta eski kitaplar satan bir sitede kitabı 12.00 liraya bulmuştum. Ama kapıda ödeme yoktu ve bilinen güvenilir bir site olmadığı için alamamıştım. Sonra bu olaylardan 1-1,5 ay sonra canım aşkım İthaki Yayınları’nın kitabı basacağı haberini aldım. Yemin ederim mutluluktan ölüyordum yahu! Neyse zaten Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları’nın fotoğraflarını bol bol paylaşacağım için övgülerimin diğer partlarını sonralara saklıyorum. Bıçak Sırtı! Allahım Bıçak Sırtı!!! Diğer takip ettiğim birkaç booktagram benden önce alınca acayip sinir oldum. No dedim benden önce olmaz yavrular yapmayın etmeyin dedim ama okudular onlar. Hı.
Eksik Parça da zaten bir müthişti. Ve umarım Bıçak Sırtı’nda soru işaretlerimin bir kısmı ölür. Melez Sözleşmeleri’nin üçüncü kitabı olan Tanrı da tabi ki çok müthiş. Onu okumak için de sabırsızlanıyorum. Sonuçta Seth var değil mi? Tatlı şey.
Şimdilik bu kadar. Sevgiler…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder