Sayfalar

13 Eylül 2015 Pazar

Sürpriz Dolu Bir Alışveriş!

Yazar: Wisteria

Selam kitap severler!!!! Bir önceki yazımda sıradaki yazının alışveriş yazısı olduğunu söylemiştim!!! Ama bu alışveriş kitap dışında bir de sürpriz içeriyor!!!!

İlk önce aldığım kitaplara bir bakalım,




1-Kaçınılmaz

Bu kitabın fiyarı 9.90 dı. Okuoku.com dan aldım. Kitabı ilk aldığımda üstünde siyahlıklar vardı. Onları ilk başta kir zannettim. Aldım elime ıslak medili kuru mendili pamuğu temizlemeye çalıştım. Sonra lekeler yerinden bile oynamayınca ''Allah Allah.'' dedim. İnternetten kitabın kapağına dikkatli baktığımda ise kitabın kapağının öyle olduğunu gördüm. Ehehehe rezillik...
2- Sezgi





Bu kitabı da aynı şekilde 9.90 a Okuoku.com dan aldım. Gövde kısmı biraz uyumsuz duruyor Kaçınılmaz ile ama olsun diyorum. Kitap kitaptır.







3 ve 4 - Sis ve Gölgeler





Bunları da 9.90 kampanyasından aldım. Okuoku.com'dan.
Çok fazla merak etmiyorum aslında ama hazır 9.90 ken alayım dedim. İki kitap da beklediğimden ince görünüyor ve yanyanayken hiç de bir seriymiş gibi durmuyor ama yeniden söylüyorum; Kitap kitaptır.









5- Çürük ve Harabe



Bu ise, bu kitabın hikayesi çok karışık. Daha ben bile çözemedim. O yüzden hiç girmeyelim konuya. Ama, kitabı gerçekten amma gerçekten çok merak ediyorum.


Ve asıl bomba iseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!











Uyumsuz serisinden Cesurluk tişörtü.









Veee aslında yukarıda sıraladığım tüm herşeyi sevgili arkadaşım, instagramdan @veniareads aldı. 

İlk alışveriş yazım bu kadardı. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, Hoşçakalınnn!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder