Sayfalar

30 Eylül 2015 Çarşamba

Sürpriz Kitap Alışverişi

Yazan:Eldarwen


Öncelikle bayramda bana para vererek emeği geçen herkese acayip teşekkürler. Siz olmasaydınız bu yavrucaklara hemen kavuşamazdım.
...
Evettttt herkese selammm!!! Okullar açıldı. Evet inanmak cidden zor. Daha üçüncü günden bu kadar yoğunsak artık sınav haftasını düşünemiyorum. Ama okulumu fena halde sevdiğim için buna değer diye düşünüyorum. 
Üç gündür kitap okuyamadım. Dan Brown'dan Cehennem'e başlamıştım. Ama okulda kafam davul gibi olunca bir de üstüne bilimsel ve algılaması zor bir kitap okumaya çalışınca beynim iflas etti. O yüzden onu şimdilik bir kenara bırakmak zorunda kaldım.
Okuoku'dan yaptığım tatlı alışverişe gelirsem. Allah'ım şunların güzelliğine bakın!!!!!!!!!!!!!!!!! Lola ve Komşu Çocuk, ayrıca Rosie Projesi'nin ön okumaları da yanında gelmiş. Zaten görünce bayağı bir dans ettim. Ayraçlar da müthiş. Ama sadece bu konuda memnunum. KİTAPLARDA HASAR VAR. OKUOKU'YU KESMEK İSTİYORUM. 
Daha önce böyle bir şey yaşamamıştım Okuoku'dan ama bu sefer şok geçirdim. KKÖ ve 5. Dalga'daki hasarlar dolayısıyla o kitapları onların kafalarına fırlatabilirim. Ayrıca Avcı'nın arasında yanlış ayraç var! Gidip LUX serisinden ayraç koymuşlar!!!!Okuoku seni KESERİM!
Unutmaya çalışacağım. Sakinlik,sakinlik,sakinlik,sakinlik,sakinlik,sakinlik...
Herneyse. Bu gün zamanım kalırsa 5.Dalga'ya başlayacağım. Wisteria çok beğeniyor o yüzden ben de çok merak ediyorum. Tabii diğer kitaplara da ölüyorum ama  5.Dalga'yı ayrı merak ediyorum.
Bugünlük bu kadar.
Sevgilerle...
Eldarwen.   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder