Sayfalar

10 Eylül 2015 Perşembe

Sonsuz Deniz Kitap Yorumu

Yazar: Wisteria



Herkese Selam!
Nasılsınız sevgili okurlar? Biz iyiyiz sağolun. Ama bir saniye. Wisteria iyi değil. Peki neden? ÇÜNKÜ SONSUZ DENİZ YAKLAŞIK 3 DAKİKA 54 SANİYE 32 SALİSE ÖNCE BİTTİ!

Bu yorumu çok taze yazıyorum bu yüzden aşırı yüklü cümlelere dikkat edin.

Arka Kapak ve Söylenenler:
Önce 
Onlara güvenilmeyeceğini kanıtladılar.
Sonra
Birbirimize güvenmememiz gerektiğini gösterdiler.
Şimdi
Kendimize bile güvenemeyeceğimizi öğretiyorlar.

"Nabız hızlandıran bir macera, şairane bir anlatım ve akıl almaz şaşırtmacalar…"
-The New York Ti
mes, Book Review-

"Üçlemenin mükemmel başlangıcından sonra çok çarpıcı bir devam hikâyesi."
-USA Today-

"5. Dalga'nın bu yürek burkan devam kitabında maceranın hızı ve şiddeti artıyor."
-Publishers Weekly-

"Hassas bünyelerin dayanamayacağı kadar nefes kesici bir hayatta kalma hikâyesi… Yancey'nin üslubu yine kusursuz; her paragraf hayal gücü, fikir ve duyguyla yüklü."
-Booklist-

"Yancey'nin duygusal üslubu ve maceraseverleri tatmin eden sürükleyici öyküsü sayesinde okuyucular serinin bağımlısı olacak."
-School Library Journal-





Wisteria’nın Yorumu:

Bildiğiniz gibi bu 5.Dalga’nın devamıydı. Ama ama amaaaaa, 5.Dalga’yı sevdiyseniz bu kitaba aşık olacaksınız.

Sonsuz Deniz daha çok Hileci karakteri ile ilgiliydi. İlk kitapta Cassie ön plandayken, bu kitabın özellikle 7.Bölümü olan Her Şeyin Toplamı direk uzun uzun Hileci’nin bulunduğu durumu anlatıyordu ve bundan dolayı da Hileci’yi daha iyi tanıyoruz.

Hileci gerçekten şuan okuduğum kitaplardaki favori kadın karakterlerime girdi. Hani şu bad-ass kavramı var ya. Henüz adam gibi bir Türkçe karşılığı olmayan o kelime. İşte o Hileci.



Kitapta bu sefer Evan biraz beni sıktı. Kusura bakmayın. Ama cidden acınası bir aşık durumundaydı ve ı-ı. Bu sefer olmadı Evan. Üzgünüm.

Ben ise, o da bu kitapta çok sıktı. Yani nedenini bilmiyorum ama gıcık oldum bazı yerlerde.

Cassie ise Cassie’ydi. İlk kitapta farklıydı gözümde ama bu kitabı okurken Chloe Grace Moretz olarak hayal ettim. Ve Chloe olunca, olmadı. Yakıştıramadım kitaptaki davranışlara. Filmde büyük ihtimalle mükemmel olacak ama kitabı okurken hayal edildiğinde bana kalırsa uyuşmuyorlar.

Beklide bu kitapta Evan Cassie ve Ben için yazacak şey bulamadığı için Hileci üzerinden gitmiştir yazar. Zaten kitap kısacık. Adeta ilk kitabın yarısı kadar.

Ama yazarın tarzına üslübuna şekline lafım yok. Gerçekten mükemmeldi. O kadar fazla işaretlenecek yer vardı ki biraz okuduktan sonra vazgeçtim işaretlemekten. Yoksa post-it lerden kitap gözükmeyecekti.

Ve tabiî ki mizah. O kadar komik ve eğlenceli yerler vardı ki. 1-2 fotoğraf Instagramda paylaştım ama cidden çok gülerek okudum kitabı.



Hatta bir ara gece yatarken okuyordum. Komik, o kadar komik bir yere denk geldim ki sesli sesli kahkaha atmaya başladım. Sonra annem geldi odama. ‘’Noldu?’’ dedi. Bende kitabı gösterdim. Daha sonra da Deli misin nesin? Bakışı atıp gitti.




Ya okuyun şu kitabı ya. O kadar kısa ki, o kadar kısa ki, O KADAR KISA Kİ *burada yazara söver* hemencecik bitiyor.

Ben bir de bu kitapla reading-slump (okuyamama durumu) ‘ndan çıktım. O yüzden bir bağ kuruldu aramızda.

3.kitabı çok istiyorum. 3.kitabı istiyorummmmmmmmmmm.

Bundan sonra gelecek yazı muhtemelen alışveriş yazısı olur.

Puanım: Tabiî ki de bu kadar övdükten sonra düşük verecek değilim 5/5 .

Kitap Bilgisi \\
Kitap Adı: Sonsuz Deniz
Orijinal Adı: Infinite Sea
Ait olduğu seri: 5.Dalga
Yazar: Rick Yancey
Çevirmen: Uğur Emre Yürük
Yayınevi: Pegasus
Türkiye Yayın Tarihi: 2015
Sayfa Sayısı: 354
Piyasa Fiyatı:  28,50
Serideki Sırası: 2,kitap
Serinin Diğer Kitapları: 1- 5.Dalga 3-Son Yıldız (The Last Star) Henüz çıkmadı.

Bu kitaba uygun gördüğüm şarkı: Of Monsters And Men - King And Lionheart  https://www.youtube.com/watch?v=MtyBBoOUgho

5.Dalga Fragmanı
















Sonsuz Deniz Kitap Fragmanları





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder