Sayfalar

25 Eylül 2015 Cuma

Melez Sözleşmeleri: Tanrı Kitap Yorumu

Yazan: Eldarwen 
Arka Kapak ve Söylenenler:

Eldarwen'in Yorumu:


Tanrı, çok manyaktı.
Cidden. Acayip bir aksiyon,olay ve aşk cümbüşüydü.
Ancak Seth tam bir hayal kırıklığıydı. İnanamıyorum yahu! Team Seth gibi bir şeydim ama Aiden artık favori karakterim oldu. Yani Seth! Allahım yarabbim ya bu kadar olmaz yani!
Ama dediğim gibi Aiden adamın dibiydi. O kadar düşünceli,romantik ve güçlü bir karakter ki... Ona hayranlık duymamak elde değil.
Alex ise bu kitapta kendini bana gerçekten sevdirdi. Her ne kadar salakça kararlar alma durumunu sürdürmeye devam da etse çok tutkulu bir kız ve bu ona ısınmamı sağladı. Alex en güçlü bayan karakterlerden olma yolunda aday.
Açıkçası bu kitaptan önce ilk iki kitabı okurken şöyle düşünüyordum "Sadece Vampir Akademisi'yle nerdeyse birebir benzediğini kanıtlamak ve insanlara göstermek için okuyorum"
ama artık şöyle düşünüyorum " Evet VA'yle çok fazla benzerliği var ve bunu göz ardı etmek imkansız. Ancak ben bu seriyi artık gerçekten sevdiğim için okuyorum."
Evet, Melez Sözleşmeleri sanırım artık sevinebilir.Çünkü bu gerçek bir iltifattı.
Biliyorum okunacak bir dolu kitap var ve harcayabileceğiniz bir dolu paranız yok ama Melez Sözleşmeleri serisi o kalitesiz sayfaları ve kapağıyla bile okumaya değer bir seri.
Tabii önce Vampir Akademisi...
Sevgilerle Eldarwen...

Kitap Bilgisi \\
Kitap Adı:Tanrı
Orijinal Adı: Deity
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Bilge N. Zileli Alkım
Yayınevi: DEX
Türkiye Yayın Tarihi: 2013
Sayfa Sayısı: 408
Piyasa Fiyatı: 26,00

Puanım:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder