Sayfalar

7 Eylül 2015 Pazartesi

Programlanmış Serisi / Seri Yorumu

Yazar:Wisteria



Herkese selammmm!

Uzun bir aradan sonra yeniden buradayım.

Yorumlayacağım seri başlıktan da anlayacağınız üzere Programlanmış Serisi.
Konuyu yazmayacağım. Arka kapak yazısını şöyle bırakayım bir okuyun.

Arka Kapaklar ve Söylenenler:


2054: Çıkış Yok
Kyla'nın hafızası silindi, kişiliği yok edildi, anıları sonsuza dek kayboldu. O programlandı.

Hükümet onun bir terörist olduğunu ve kurallarına uyduğu takdirde ona ikinci bir şans vereceklerini söylüyor. Fakat geçmişin yankıları Kyla'nın zihninde fısıldaşıyor. Birileri ona yalan söylüyor ve hiçbir şey göründüğü gibi değil.


2055: Büyük Hesaplaşma

Kyla programlanmadan önceki hayatına dair hiçbir şey hatırlamamalıydı ama geçmişine ait karanlık sırlar gömülü oldukları yerde kalmayacak. Huda baskısı ve özgürlük mücadelesi arasında bir savaşın ortasında kaldı ve sağ çıkamayacağı bir çıkmaza doğru sürüklenmeye başlıyor. Ben'i umutsuzca arayışı devam ederken bu sırlar ve yalanlar dünyasında kime güvenebilir? Geçmişinden gelen karizmatik fakat tehlikeli biri, çokça övülen 2054: Çıkış Yok'un bu gergin ve sürükleyici devam kitabında Kyla'yı kendi yolunu seçmeye zorluyor.


2056: İsyan

Merkezi Koalisyon tarafından hafızası silinen Kyla geçmişin şiddet dolu anılarıyla baş etmeye çalışırken, diğer yandan da bir çıkış yolu bulmaya çalışmaktadır. Sonunda, direnişçi grupların yardımıyla, ölmesini isteyen yetkililerin elinden kurtulup, sahte bir kimlikle geçmişini aramaya başlar. Ama ümitsizce aradığı gerçek, onun tahmin ettiğinden çok daha fazla şaşırtıcıdır.



Wisteria'nın Yorumu:

Evet. Yorumuma gelirsek. İlk kitap gerçekten sürükleyiciydi. Konu güzeldi. İşlenişi, karakterler, yaratıcılık ve aşk tam kararındaydı. İlk kitabı çok beğendim.
2.kitap daha az sürükleyiciydi ve az biraz sıkıcıydı. Kyla’nın aldığı bazı kararlar beni deli etmişti.
3.kitabın ise tamamını okumadım ve diğer kitaplara göre çok daha sıkıcı ‘’Ayyy bitsin de kurtulalım’’ dedirten türden bir kitaptı ama, sonunu sevdim, son cümleyi sevdim. Çok da kötü bir final değildi.

Kitaplar zaten kısa kitaplar. Kolay okunuyorlar. Yani reading-slump’a falan sokacak türden kitaplar değil. Bir şansınızı deneyip okuyabilirsiniz.
Ben bu kitapları D&R mağazalarındaki 5tl indiriminden aldım. Haberiniz olsun yani.

Puan verecek olursak da sadece ilk kitaba, konu bana yaratıcı geldiği için ve güzelde sürükleyici bir kitap olduğu için 5/5 veriyorum.


-Kitap Bilgisi \\
Kitap Adı: 2054: Çıkış Yok - 2055: Büyük Hesaplaşma - 2056: İsyan
Orijinal Adı: Slated – Fractured - Shattered
Yazar: Teri Terry
Çevirmen: Özgecan Kurt
Yayınevi: Altın Kitaplar
Türkiye Yayın Tarihi: İlk kitap: 2013 2. ve 3. kitap: 2014
Sayfa Sayısı: 368, 360, 320
Piyasa Fiyatı: 18,00 - 20,00 – 18,00



Sonraki yorumda görüşmek üzereeee!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder