Sayfalar

17 Eylül 2015 Perşembe

Audrey'i Bulmak Kitap Yorumu

Yazan:Eldarwen

Arka Kapak ve Söylenenler:





Eldarwen'in Yorumu:




Herkese merhaba!! Nasılsınız? Umarım harikasınızdır. Audrey’i Bulmak’ı Bayan Peregrine ile birlikte okuyordum ve sonunda dün gece bitirdim.
İlk olarak söylemek istediğim şu ki kitap bana hiçbir şey katmadı. Ne beni etkileyen söz,ne mizah duygumu çoşturan bir an, ne kelime kapasiteme katabileceğim havalı bir sözcük.
Ancak kendimden çok şey buldum bu kitapta. Tamam belki evde güneş gözlükleriyle dolaşmıyorum ya da insanlardan korkup kaçmıyorum. Ama Audrey’in aile yapısı bana “Ahanda bizimkiler” dedirtti. Bu arada Frank’i favori kardeşim ilan ediyorum. Tebrikler Frank!!!
Annesi aynı benimki gibi psikopat bir kadıncağız. Eh haliyle ben de kah bu duruma gülerken kah “Allah hepimize sabır versin” dedim. Belki Frank gibi bir abiye sahip değilim ama hep onun gibi birine sahip olmak istemişimdir.
Özellikle 23. Sayfada annesiyle yaptığı konuşmaya ölüp ölüp bittim. Çok eğlenceli kafa ve bağımlı. Hoş.
Linus’ta her kızın sahip olmayı dileyeceği bir çocuk. Nazik,yakışıklı ve komik. Yani onu sevmemek elde değil. Sevileceği %100 belli bir karakter.
Audrey’e gelirsek kesinlikle garip bir kız olduğunu söylemek doğru olur. ‘Kertenkele beyin’ tabiri o kadar hoşuma gitti ki her seferinde gülümsememe engel olamadım. Audrey kendini aşmaya çalışan biri ve bu ona saygı duymamı sağladı. Aldığı kararlar belki çok mantıklı değildi. Ama amacı için çaba göstermesi takdire şayan gerçekten.
Ama kitapta mı ben de mi olduğunu çözemediğim bir soru var. Audrey’in böyle olma nedeni ne? Ben yazarın bunu iyi açıklayamadığını düşünüyorum. Çünkü ben "Audrey neden bu hale geldi?" sorusuna bir yanıt bulamadım. Tamam Tasha adında kız ve arkadaşları bir işler çevirmişler ama ne? Ya bu kitapta yoktu. Ya da ben kaçırdım.
Sonuç olarak Audrey'i Bulmak'ı çok beğendim. Kafa dağıtmak ve eğlenmek için birebir bir kitap. Hem belli mi olur belki siz de kendinizi oralarda bir yerde bulursunuz.
Sevgilerle Eldarwen...



Kitap Bilgisi//

Kitap Adı: Audrey'i Bulmak
Özgün Adı: Finding Audrey
Yazarı: Sophie Kinsella
 Çevirmeni: Seçil Ersek
Yayınevi: Artemis Yayınları
Türkiye Yayın Tarihi: 2015
Sayfa Sayısı:325
Piyasa Fiyatı: 20,00


2 yorum:

  1. Bende kitabı yeni bitirdim ve aynı soruyu Google a sordum ben mi kaçırdım diyordum ama demekki yazmamış o saçma olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Ben de bende mi bir saçmalık var diyordum. Vallahi sen söyleyince çok rahatladım :)

      Sil