Sayfalar

12 Haziran 2015 Cuma

Lux:Direniş Kitap Yorumu

Yazar:Wisteria


 Arka Kapak ve Söylenenler:


 R.E.M. dinleyecektim.
Ama gerçek hayat hiç de öyle havalı değil, inanın bana.
Luxen'lerin geldiği o gece her şey değişti ve Daemon gitti.
Geri gelecek mi, bilmiyorum.
Saf mı değiştirdi, hiçbir ? krim yok.
Beni hâlâ seviyor mu, emin değilim.
Eğer Luxen işgalinden kurtulabilmek için az da olsa bir
şansımız varsa, bu ancak düşman ile işbirliği yaparsak mümkün olacak.


Hangi düşmanla mı?

Bir tahminin vardır eminim ?

Dünyaca ünlü usta yazar Jennifer L. Armentrout'un
efsane serisi LUX,
son kitap DİRENİŞ ile tozu dumana katıyor.
(Tanıtım Bülteninden)



Wisteria'nın Yorumu:

Daemon... Daemon.... Daemon...

Ben senden nasıl kopacağım?


Üzülerek söylüyorum ki bitmesin diye ne kadar uğraşsam da Direniş bitti. Evet bitti. Kalbim dayanmıyor bu seriden kopmaya. Kesinlikle favorilerime girecek. Bu seriyi okumayanlara istilacı Luxen'ler saldırsın! Okuyun yani.


Kitaba gelecek olursak. Tek bir cümlenin tek bir kelimesinin tek bir harfine bile lafım yok. Bu kadar muhteşem bir kitap olabilir mi??!?! 


Tek kelimeyle harika mükemmel muhteşem olağanüstü!!! 


Daha yeni bitirdiğim için çok karışık duygular içerisindeyim ama cidden harikaydı. Karakterler, sahneler... Her an gözümde canlandı. Sinematik anlatım dedikleri bu oluyor herhalde.Offf ellerim titiyor yazarken. Gidin okuyun ya anlatamıyacağım şimdi. Müsait bir zamanımda seri yorumu da yapacağım. Ağağağğa. Jennifer!!!!! Biri beni boğazlasın! 

Not: Barış ve Bilge Alkım a buradan çoooookkkk teşekkür ediyorum. Gerçekten de zeka gerektiren bir çeviri. Harika. Çok teşekkür ederiz Daemon'umuzu bize getirdiğiniz için. Dex’e de ayrıca teşekkür ederiz.






Kitap Bilgisi\\


Yazar: Jennifer L. Armentrout

Ait Olduğu Seri: Lux serisi


Seri Sırası: 5.Kitap – Son kitap


Sayfa Sayısı: 361


Serini Diğer Kitapları: 1-Obsidiyen  2-Oniks 3-Opal 4-Köken



Puanım: 5\5





   

Okuyalım mı diye sorarsanız: Okumayanlara İstilacı Luxen’ler saldırsın.


Jennifer L. Armentrout:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder