Sayfalar

23 Kasım 2015 Pazartesi

Yeni Çıkan Kitaplar Kasım 2015

Yazan: Wisteria



 Baktım kitap yorumu yazamıyorum, dedim bari çıkan kitapların haberini iletiyim size. İlk olarak sessiz sedasız veya büyük gümbürtülerle, bu tüyap karmaşı yüzünden alelacele çıkan kitaplara bakalım.



Tüyapa bir iki gün kala, Pegasus Yayınları coştu.



Daire 16 kitabının yazarından Ritüel


                                                                    

Yurtdışında büyük ses getiren ve ben ilk kitabın çıkış anından beri beklediğim *burada yeni fanlarına nefret kusuyor* kitap, Kızıl Kraliçe.





Tatlı mı tatlı bir yazarı olan Kızıl İsyan serisinin devam kitabı, Altın oğul.




Yine aynı şekilde büyük bir ses getiren, Wonder. Yani Mucize.



İçinde tatlı yazılar, resimler, stickerlar bulunan Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler.





Aşırı derecede geniş bir hayran kitlesine sahip, Fangirl, Carry On., gibi kitaplarla tanınan Rainbow Rowell'dan Eleanor ve Park.





Bunların yanında, yazarlarının imza için geldiği iki kitap, Ütopya (Telepati #3) ve Uyumsuz Bir Genç Kızın Anatomisi.




Bunlar benim şuan aklımda olup ta Tüyapta çıkanlar. Bir de Tüyapa yetişemeyen kitaplar var. Bunlar Ürperti, Beklenti ve Krallığın Kaderi.

Ürperti bir üçlemenin ilk kitabı. 23 Kasım' da satışta. Ve Beklenti ise onun devam kitabı. Beklentide 23 Kasım'da satışta olacak fakat son kitap olan Ebedi'nin şuan bir çıkış tarihi yok. Yine de ben ilk 2 kitabın şuanda bize yeteceğini düşünüyorum.



Ve hep Pegasus yayınlarından gittiğimi farkettim. Bir de Go Kitap'ın sessiz sedasız çıkardığı bir kitap var. Bir baktım, yayın haklarını almış, bir baktım kitap çoktan çıkmış! Bu kitap Konuş Benimle. Orijinal adı ise Speak. Kitap hakkında çok bir fikrim yok ama size şunu söyleyebilirm ki, bence bayağı efsane.







Evet şuanda aklıma gelen kitaplar bunlar. Hepsi de Pegasus. Pegasus harbiden durmuyor. Birazcık yavaş olsalar, birazcık bekleseler, birazcık sakin dursalar. hadi hepsini geçtim yeni seri çıkartmayı bırakıp serileri bitirseler iyi olacak ya.




AAA! Bu arada en  önemlilerinden 2'sini unutuyordum. 1. si An Ember ın the Ashes adıyla bilinen, benim sabırsızlıkla beklediğim *hatta aldım bile* Küller ve Kor.




Bir diğer sürpriz ise Dex'in yeni poster hediyeli Açlık Oyunları Serisi basımı. Yeni çeviri, yeni kapak. Çok istiyorum!!!!






Şu kapaklara bakın ya. Buradan cömert okurlara duyurulur. Wisteria'nıza hediye almak isterseniz yukarı bakmanız yeterli...



Hoşçakalınnnn.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder