Sayfalar

14 Kasım 2015 Cumartesi

Eleanor & Park Kitap Yorumu

Yazan: Eldarwen


Herkese selam! Yorumumu değiştiriyorum. Artık içim rahat :o 
Kitabın sonu eksik değilmiş. Yani suç yazarın! Djjsjsjsjjs. 
Ciddiyet.
Evet. Bence bu son olmamış@rainbowrowellbooks .@pegasusyayinlari suçsuz. Size ömür boyu hapis. 
Her sayfada yüzümdeki gülümseme hiç sönmedi. Sempatiklik ve tatlılık akıyordu. Anlatımı ve hissettirdikleri mükemmeldi. Sanki ben aşık olmuşum gibi hissettim. Aşkın nasıl bir şey olduğunu anladım.Hayalimdeki aşkı yaşadım. Ancak sonu gerçekten gerçekten ama gerçekten hiç olmamış. Çevirmen@mugeko73 sayesinde öğrendiğimiz, yazarın röportajı kendi websitesinde varmış. Wisteria'nın da bana telefonda açıkladığı bilgiye göre yazarın karakterler hakkında başka bir planı varmış.
Umarım bize bir açıklık getiren bir plandır çünkü ben sonunda çok boş hissettim. 
Puanım değişmedi ne yazık ki. 
Okumanızı kesinlikle öneririm. Ancak bu son sizi bitirecek





PUANIM:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder