Sayfalar

4 Temmuz 2015 Cumartesi

Gümüş Gölgeler Kitap Yorumu

Yazar:Eldarwen

Arka Kapak ve Söylenenler:







SYDNEY SAGE bir Simyacı. Büyüyle uğraşarak insan dünyasıyla vampirlerinki arasında köprü görevi gören, vampirlerin sırlarını ve insanların hayatlarını koruyan bir grubun üyesi. Ateşli Kalp'te, Sydney içinden gelen sesi dinleyip gerçek hislerini Simyacılar'dan gizleyerek tehlikeli bir yola adım atmıştı. 

Şimdi Sydney'le Adrian bütün dünyalarını darmadağın eden bir felaketin ardından parçaları toplamaya ve yeniden birlikte olmaya çalışıyor. Ama önce, hayatta kalmak zorundalar. Sydney türlü zorluklarla çevrili hapis hayatında kimliğine ve anılarına tutunmanın mücadelesini verirken, Adrian ona bu işin peşini bırakmasını söyleyenlere inat, umutla sevdiği kadını bulmaya çabalıyor. Ama eski düşmanları ve hayatındaki kafa karıştırıcı yenilikler nedeniyle bu savaş onun için hiç de kolay olmayacak. 

En korkunç kâbusları tüyler ürpertici bir gerçeğe dönüşen Sydney ve Adrian, New York Times çoksatarı "Kanbağı" serisinin bu beşinci macerasında şimdiye dek hiç rastlamadıkları türden bir karanlıkla yüzleşiyor. 
(Tanıtım Bülteninden)










Eldarwen'in Yorumu:

Bir başyapıtı bitirdim.Kelimelerimin yetmediği ,diyecek hiç bir sözümün kalmadığı o müthiş duygu selinin içindeyim. Neden bu kadar mükemmel bir karakter olmak zorunda ki?Neden olmayan birini çok seviyorum? Ve neden tek istediğim kişi o ?


Beni büyüleyen iki sözcük.


Adrian Ivashkov.

Kitabın ne kadar güzel olduğu hakkında daha fazla kelimeye gerek yok , ilk  cümlem yeterli.Belki çok abarttığımı düşünebilirsiniz ama Adrian benim için çok değerli bir karakter.Onu gerçekmişçesine seviyorum.Her gün gerçek olmasını diliyorum.


Vampir Akademisi'nin devam serisi olan Kanbağı serisinin beşinci kitabı olan Gümüş Gölgeler kesinlikle ve kesinlikle dev övgüler hak ediyor.


Teşekkürler Richelle Mead. Adrian için teşekkürler...






Kitap Bilgisi//

Kitap Adı: Gümüş Gölgeler
Özgün Adı:  Silver Shadows
Ait Olduğu Seri: Kanbağı Serisi
Yazarı: Richelle Mead
Çevirmeni: Beril Tüccarbaşıoğlu Uğur
Yayınevi: Artemis Yayınları
Türkiye Yayın Tarihi: Aralık 2014
Sayfa Sayısı:384
Piyasa Fiyatı: 22,00



Puanım:
Derecelendiremeyeceğim kadar güzeldi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder