Sayfalar

4 Aralık 2015 Cuma

Sıcak Bedenler (Warm Bodies) Film Yorumu


Sıcak Bedenler (Warm Bodies) Film Yorumu
Eldarwen 
Puanım: 5/5 
IMDb: 6,9/10 

I wanna cry. I wanna cry. I wanna cry... Neden daha önce izlememişim? Neden? 
Allahım çok güzeldi. 
Gerçekten çok güzeldi.
Ay hatta müthiş ötesiydi! 
Sıcak Bedenler beni benden aldı. O kadar güzeldi ki! Hemen kitabını almak istiyorum. Gerek konusu, gerek karakterler ve oyuncular. Of cidden çok müthiş bir şeydi ya! Aslında ilk çıktığından beri bildiğim, listemde olan ama bir türlü izlemediğim bir filmdi. Bu akşam aklıma gelince izlemek istedim. Ve iyi ki de izlemişim. Eğlenceli ve dramatik bir aşk hikayesiydi cidden. Özellikle Nicholas Hoult'un oynaması filmi daha çok sevmeme neden oldu. Ayrıca Teresa Palmer da acayip tatlı bir kız. Gerçekten eğer izlemediyseniz hemen izlemelisiniz. Şahsen ben bayıldım. 
Koşun izleyin yahu! 

 #filmönerisi #warmbodies#teresapalmer #nicholashoult #movie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder