Sayfalar

19 Aralık 2015 Cumartesi

Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar? (Fantastic Beasts and Where to Find Them) Fragman Yorumu

Yazan: Eldarwen





stuckwith-harry: dromedas: Fantastic Beasts and Where to Find Them | first look #This is cool but also so white (x)same:
      Eddie Redmayne in Fantastic Beasts and Where to Find Them Photos: Harry Potter Prequel Pics | Variety:
Herkese selam arkadaşlar! Aslında bu yorumu daha fragmanın ilk çıktığı gün yazmalıydım ama yoğun bir sınav haftası olduğu için ancak henüz yazabiliyorum.
İlk olarak şunu söylemek istiyorum ki bu filmi daha yayın hakları alındığı ilk günden beri bekliyorum ve fragmanı çıktığında feels geçirdim. Ciddi ciddi gözümden yaş geldi ve aşırı karmaşık duygular yaşadım. 
Eğer bilmiyorsanız favori aktörüm Eddie Redmayne'dir ve bu seride oynayacağını öğrendiğim gün dünyanın en mutlu insanı oldum. Yani şansa bakın. Nasıl bu kadar denk geldi ben de bilmiyorum.
Harry Potter favori üç serimden biri ve üstüne ek film çekilmesi zaten beni benden alan bir şey. Bir de  Eddie başrol olunca malum, ben delirdim.
Daha filme yaklaşık bir yıl var ve fragmanla beni yerle bir ettiyse kim bilir filmi izleyince ne hale geleceğim. Gerçekten çok aşırı iyi bir fragmandı. Arka arkaya 30 kere falan izledim. Her anını zihnime kazıdım. Nasıl bir sestir, nasıl bir efekt ve dizayndır Allah sahibine bağışlasın.
Canımı tek bir konu sıkıyor. Eddie'yi tanımayan ve film sayesinde gören bir sürü insan ona fangirllik edecekler. Ben onun veletliğini bilirdim ulan!
Sonuç şu ki bu bekleyiş beni öldürecek. Umarım bir uykuya dalarım ve film vizyona girene kadar uyanmam.
Bir daha ki yorumda görüşmek üzere dostlar!!!
A behind the scenes look at the filming of Fantastic Beasts and Where to Find Them.:
'Fantastic Beasts and Where to Find Them': 8 magical first photos | | EW.com:
'Fantastic Beasts and Where to Find Them': 8 magical first photos | | EW.com:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder