Sayfalar

12 Aralık 2015 Cumartesi

Ben ve Earl ve Ölen Kız (Me and Earl and Dying Girl) Film Yorumu

Ben ve Earl  ve Ölen Kız (Me and Earl and Dying Girl)  Film Yorumu
Eldarwen 
Puanım: 5/5 
IMDb:  
7,9/10




Herkese selam!!! Yoğun bir sınav haftasından sonra kendime hediye ettiğim haftasonu kaçamağında yaptığım ilk iş Me and Earl and Dying'ü izlemek oldu. Aslında izlemeyecektim çünkü @pegasusyayınları 'nın kitabı çıkarmasını bekliyordum. Ama canım izlemek isteyince açıp izledim.
İyi ki de izlemişim. Kitabı okumadan izlediğim için şuanlık pişman değilim.
Gerçekten çok hoş bir filmdi. Aslında gerçek şu ki kanser, kız ve oğlanın birlikte olduğu tüm filmleri Aynı Yıldızın Altında'ya benzetiyorum. Örenğin Now Is Good'u da benzetmiştim ama Me and Earl and Dying Girl'de böyle bir benzetmeye varmadım. Çok güzeldi. İzlerken sıkılmadım ve olay işleyişinde de bir sorun yoktu. Ayrıca Greg çok tatlı bir karakterdi. Çok sevdim ve kendime benzettiğim yerler oldu. Rachel de çok tatlıydı. Ve Earl de çok bombaydı. Oyunculukları gerçekten muazzamdı. 
Filmde ağlamadım. Bir çok insan ağlamış o yüzden büyük ihtimalle sorun bende. Ama bana ağlamaklık bir film gibi gelmedi. İnsanda garip bir mutluluk yaratıyordu. En azından ben öyle hissettim.
Kitabın çıkması ve bir an önce almak için sabırsızlanıyorum.Kapağı da bir harika!
Evet şimdilik bu kadar. Mutlu Cumartesiler!!!!!
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder