Sayfalar

5 Şubat 2017 Pazar

Shadowhunters 2.Sezon

Yazan: Eldarwen


Herkese selam 👋🏼 😉 nasılsınız? Shadowhunters’ın ikinci sezonu hakkında fikirlerimi sonunda belirtebileceğim için aşırı aşırı mutluyum.
Öncelikle diziyi ilk bölümünden beri izliyorum ve ilk sezondaki oyunculuklar gözümü biraz kanatsa da severek takip ettim. Zaten oyuncular kendilerini her bölümde git gide geliştirdiler ve bu daha da çok hoşuma gitti. Ama ikinci sezon… “Heyt be, vay maşallah!” demediğim an olmadı sanırım. Clary’yi oynayan Katherine kendini çok geliştirmiş. Gözlerim bir yaşardı, bir gurur, bir ‘Ben bunun küçüklüğünü bilirdim’ hissi… 
Gerçekten Clary sahnelerini severek izlemeye başlamama ben bile şok oldum. Jace’i bu sezon sevmeye başlamama ne demeli. Kitap serisinde de ancak 3.kitapta sevebilmiştim. Kendimde büyük bir gelişme görüyorum. Zaten Simon’a olan sevgim belli, hem kitapta hem de dizide. Oyuncu seçimi olarak gerçekten başarılı bir karar verilmiş. Alberto *-* Açıkçası özellikle bu sezon oyunculuğunu beğenmediğim biri olmadı. Hepsi gerçekten çok iyiler. Tabii her zamanki favorim Simon, Isabelle ve Alec olarak kalacak ama hepsini sevmemek imkanız. 

İkinci sezonda daha çok Isabelle ve MALEC beklememe rağmen henüz beklentim bir gram olsun karşılanmadı. Isabelle’in araya sıkıştırılmış muhteşem sahneleri elbet yok değil ama beni bıraksanız 40 dakika boyunca onu izlemek istediğim için hiç yeterli gelmedi. MALEC’i çok göremememiz Alec’in değişken ruh hallerinden mi yoksa olaylardan mı kaynaklanıyor henüz karar veremedim ama Alec’e sövmemek im-kan-sız. Yani Allahını seversen Alec neyin kafasındasın?
Yeni karakterlerden adını bir türlü hatırlayamayıp bulamadığım Enstitü’ye gelen karizmatik adam 😍 ve Maia da çok iyiler. Yani değiller şimdilik ama ben yine de çok seviyorum.
Dizinin yeni je
neriğine de bayıldım. Ayrıca soundtrackleri de harika 😍. Dinlemenizi öneririm.

Evet işte görüşlerim bunlar. Siz ne düşünüyorsunuz? İzlemek için arada kalanlara önerebileceğim bir dizi. İlk bölümlerde biraz sıkın dişinizi ve Clary sahnelerini geçin 😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder