Sayfalar

26 Ağustos 2016 Cuma

Bu karakterleri nasıl yapıyorum? (happyhelloart)


YAZAN: WİSTERİA

Happyhelloart orjinal adresleri:
https://www.instagram.com/happyhelloart/
https://www.etsy.com/shop/HappyHelloCo

Herkese selam arkadaşlar, son zamanlarda bu karakterler ile ilgili o kadar çok soru gelmeye başladı ki artık yetişemiyorum. Ben de bu şekilde bir açıklama yapayım dedim.

Soru: Bu çizimleri nereden yapıyorsun?
Cevap: Çizimlerin %90'ını happyhelloart adındaki hesaptan bakarak yapıyorum.

Soru:Bunların ismi ne?
Cevap: Bir isimleri var mı bilmiyorum "Magnetic Bookmarks" veya "HappyHelloArt" olarak geçiyor olabilir. •
Soru: Bunlar ne?
Cevap: Happyhelloart bunları ayraç olarak satıyor, ben ise süs olarak kullanıyorum. Hepsi kitap, çizgi roman, dizi, film karakterleri.

Soru: Neyin üzerine yapıyorsun?
Cevap: Normal kağıda çizip fotoğraf kağıdına yapıştırıyorum. Bu sayede oraya buraya yapıştırması daha kolay oluyor, yıpranmıyor.

Soru: Ne ile boyuyorsun?
Cevap: Kuru kalem ile boyuyorum çünkü tükenmez kalemlerde her ton olmuyor ve kuru kalemleri birbirine karıştırarak istediğim renkleri elde edebiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder