Sayfalar

29 Ocak 2016 Cuma

Lola ve Komşu Çocuk Kitap Yorumu




Eldarwen

Puanım: 4/5

Yazar: Stephanie Perkins 
Yayınevi:Yabancı Yayınları
Çevirmen:Aslı Tümerkan


Arka Kapak ve Söylenenler:

Lola ve Komşu Çocuk, hem tatlı bir aşk hem gerçekçi bir dostluk hem de John Green ve Rainbow Rowell sevenlerin zevkle kucak açacağı bir kendini bulma hikâyesi.

Geçmişinde kalan çocuk, gelecekteki aşkı olabilir mi? Henüz kendini geliştirme aşamasındaki tasarımcı Lola Nolan modaya inanmıyordu... O, kostümlere inanıyordu. Kıyafet ne kadar parıltılı, eğlenceli ve farklı, yani etkileyiciyse o kadar iyiydi. Ve Lola'nın hayatı, özellikle de seksi rockçı erkek arkadaşı varken mükemmele gayet yakındı. Ta ki Bell ikizleri olarak da bilinen Calliope ve Cricket mahalleye tekrar taşınıp Lola'nın derinlere gömdüğünü düşündüğü acı verici geçmişini günyüzüne çıkarana kadar.

"Stephanie Perkins bizim neslimizin Jane Austen'ı. Hikâyeleri kısa sürede unutamayacağınız kadar büyüleyici.
-Tahereh Mafi, Bana Dokunma romanının çoksatan yazarı-

"Büyülü… Âşık olmanın nasıl bir şey olduğunu gerçek anlamda hatırlatıyor." 
- Cassandra Clare, New York Times çoksatan yazarı-




Eldarwen'in Yorumu:
"Eğer ben yıldızlarsam, Cricket Bell koskoca galaksiler eder." 


 Bu sabah Lola ve Komşu Çocuk'u bitirdim. Uzun zamandır yokluğunu çektiğim güzel bir aşk hikayesiydi. Karakterler çok güzeldi, konu çok güzeldi, anlatım çok güzeldi. Okurken hiç sıkılmadım. Lola'nın renkli kişiliğinde kayboldum. Gerçekten hayatımda Lola gibi birinin olmasını çok isterdim. Ve tabi ki Cricket gibi birini de. O tatlı gülümsemesi okurken kafamda canlandırıp canlandırıp kıskançlık krizine girdim. 




Onun dışında Max'e çok üzüldüm. Onu seviyordum ama bir Cricket olamazdı. Yani hiç şansı yoktu. Sonunda doğru saçmalamasaydı Lola'ya gıcık bile olabilirdim, belki de olmazdım. Sonuçta o Lola...
Kısacası kitabı gerçekten çok beğendim. Kesinlikle okumanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder