Sayfalar

23 Ekim 2015 Cuma

Melez Sözleşmeleri: Avcı Kitap Yorumu

Yazan: Eldarwen

Arka Kapak ve Söylenenler:
Melez Sözleşmeleri'nden unutulmaz bir final!

Ölümlü dünya yavaş yavaş tanrıların yarattığı kaosa teslim olurken, Alexandria Andros, onu kendi yeteneklerinden şüpheye düşüren korkunç mağlubiyetin yaralarını bir an önce sarıp, savaşı sona erdirmek zorunda.



Alex ve sonsuz aşkı Aiden St. Delphi engelleri aşıp, tüm zamanların en tehlikeli tanrısını serbest bırakmak için Yeraltı'na giderken, ezeli düşmanlarına güvenmeliler.

Alex korkunç bir seçimle karşı karşıya: ya her şeyi ve ona güvenen herkesi imha edecek… ya da kendini.

New York Times ve USA Today'in çoksatan listelerinden uzun süre inmeyen Melez Sözleşmeleri; Melez, Safkan, Tanrı ve Apollyon'dan sonra beşinci kitap Avcı ile çarpıcı bir şekilde son buluyor!
(Tanıtım Bülteninden)

Eldarwen'in Yorumu:


Avcı’nın kısaca sonu:
Trafik kazasından kurtulan ağır yaralı halen yoğun bakımda ve durumu stabil.
Avcı’dan sonra verdiğim tepki:
Sahibi tarafından yıkanan kedi tıslayarak ağaca kaçtı. Görevliler hala onu indirmek için uğraşıyorlar. Kedi kararlı. İnmeyecek.
Kitabın sonunda Jennifer’ın tepkisi:
Muhahahahhahahhahahahahahaha…
Allahım neden bitti?
Neden? Hayır. Tamam. Bit. Ama adam gibi bit. Böyle mutlu son. Böyle bir düğün dernek. Ne bileyim bir parti falan. Bu nedir arkadaşım ya? Kitabın sonu için: Acele ile menzil alınmaz. Acele işe şeytan karışır. Acele yürüyen yolda kalır gibi atasözleri kullanabiliriz.
Hayır Jennifer’cığım. Canım bitanem, tatlım, gülüm, şekerparem. Sen! Neden? Böyle yapıp, bizim keyfimizi kursağımızda bırakıyorsun? Neden son sayfada işi karıştırıyorsun? Hayır, kitaplarını mı almayalım ne istiyorsun arkadaşım sen ya?
Gitmiş böyle bu okurları nerde bozsam da kafama kitabı fırlatsalar diye düşünmüş yani. Hayret bir şey ya! Neden bu son böyle? Neden sonundaki o sözler kalbime oturdu. Neden? Ah Aidan ah gittin! Gittin o Alex’e ya, içim kan ağlıyor. Ah Seth ah yavrum ah canım ah bitanem neden bu kadar iyi niyetli olup çıktın sen yaw. Çekseydi o yoluk pis Alex. Hep senin iyi niyetliliğin Seth’im. Ama sen  bana gel annem, gel yavrum, gel canım, gel bitanem.
Çok iyiydi. Aksiyon en doruktaydı. Resmen okurken ben yaşadım o anları. Ama yemin ederim kitap katliamın en üst seviyesindeydi. Avcı= Katliam. Gelen geçen öldü. Hele o son!  Hele o son! Allahım yarabbim ya! O son elli sayfayı neremle okudum bilmiyorum. Kitabı kafama vurmaktan yıprattım.
Ama elbet bir gün Jennifer’ı görüp bunun hesabını ona soracağım –göremeden öldü-
Herneyse. Biliyorum yepyeni süpsüper harikulade kitaplar çıkıyor. Okuyamadığınız alamadığınız da bir sürü müthiş kitap var. Ama bu seriyi bir okuyun derim.
Sonu Wisteria’nın özlü bir sözüyle kapatıyorum:
“Bir kitap/seri bittikten sonra Fangirller: Belki novellaları vardır”





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder